Kizhi

7 augustus 2017

Vandaag hebben we het schitterende eiland Kizhi bezocht. We waren er niet alleen, de boten vaarden af en aan en ook meerden er nog 3 cruise schepen aan. Vanuit Petrozavodsk was het ruim een uur varen. Het zag er naar uit dat het heel de dag bewolkt/regenachtig zou zijn maar bij het eiland aangekomen werd het prachtig weer. De kerk wordt nu gerestaureerd. Het was echt de moeite waard om dit eiland te bezoeken.

1. Jan en rineke van liere:
    7 augustus 2017
    mooie foto's schitterend en toch redelijk goed weer.
    hier ook mooi weer alhoewel ze voor morgen regen afgeven.
    de prei is aan het doorschieten dus hebben we al heel wat in de vriezer.
    geniet we denken met hele aparte gevoelens aan jullie maar dat snappen jullie wel
    gr jan en rineke
  2. Anneke en ko:
    8 augustus 2017
    Dan hebben je een goede keuze gemaakt om naar dat eiland te gaan. Mooi foto's
    Vandaag staan hier de hemel sluizen open.
    Geniet verder op jullie reis, en laat ons weer mee genieten de volgende keer.
  3. Matty en Gerard:
    8 augustus 2017
    Wederom fantastische foto's en leuke video. Ga zo door, Wij genieten op afstand mee.