Zweden

29 september 2017 - Orrviken, Zweden

Nadat we net vertrokken waren vanaf de Helgelandsbrug kwamen we op een parkeerterrein een oude Studiebaker tegen. De eigenaren nodigden ons uit om mee te gaan naar hun huis op het eiland Vandne. Dus weer omgekeerd en mee naar het eiland waar in de winter maar rond de 20 gezinnen wonen. Erg rustig! In de zomer zijn er veel toeristen die o.a. op heilbot vissen. We stonden aan een privé- haventje met schitterend uitzicht. Izaäk heeft een paar keer gevist maar helaas was de vangst niet best. Na een mooie week zijn we vertrokken.

Omdat het weer nog zo goed was besloten we om de Wildernisroute  in Zweden te gaan rijden. Geen verkeerde keus het was schitterend. Bij het Sami dorp Ankarede overnacht en een wandeling gemaakt. Er waren geen mensen in het dorp.

Het Noorderlicht hebben we nog 4 nachten gezien.

1. Tilly & Bas:
    29 september 2017
    Wat een mooie foto's weer, heerlijk genieten van mensen, natuur en dieren ❤️ en het prima weer 🌞 zal weer tegenvallen thuis 😉 maar daar nog maar niet aan denken 😀
  2. Cisca:
    30 september 2017
    Oe geweldig weer, wij gaan ook aftellen nog 7 dagen dan zijn we om 10 uur ook ready for take off richting Houston. Komkommer gedaan paprika 's nog en tomaten.
  3. Matty en Gerard:
    30 september 2017
    Weer geweldig mooi om te zien. Net als bij jullie vorige reis komen jullie ook nu weer mensen tegen die jullie uitnodigingen mee te gaan naar hun privé domein. Fijn dat het weer ook nog meezit, want dan is het nog meer genieten v.d mooie natuur
    groetjes uit Baarland waar het nu minder weer wordt. Regen en 17 gr
  4. Peter en nel koopman:
    Wouw, wat mooi!!
    En jullie maken ook supermooie foto's!! Onze zoon Koos, boswachter, geniet van de natuurfoto's en pa peter van de ouwe trucks en campers.
    Veel plezier en goede behouden reis.
  5. Jan en rineke van liere:
    30 september 2017
    Hallo vrienden. wat een mooie foto's en mooi weer. en wat een belevenissen allemaal.
    wij hebben groot nieuws een andere camper gekocht .we gaan maandag kijken en de onze inleveren. natuurlijk erg spannend. Wanneer ongeveer kunnen wij jullie weer in dat mooie zeeland verwachten of blijven jullie zolang weg als het weer het toelaat. gr jan en rineke
  6. Ingrid van Kaam:
    30 september 2017
    Wat een prachtige foto's weer. Wat leuk dat jullie gewoon weer uitgenodigd worden bij de mensen thuis. Zie dat jullie al aardig 'gezakt zijn'. Geniet er nog maar lekker van.
  7. Ans:
    2 oktober 2017
    mooie foto's Liesbeth en Izaak leuk dat contact met al de mensen die je tegen komen
    nog een fijne tijd
    groetjes Ans en Jan
  8. Johan en adrie:
    2 oktober 2017
    jullie zien en beleven weer mooie dingen, leuk hoor!
    groetjes van ons.
  9. Maartje de Vries:
    3 oktober 2017
    Het is duidelijk herfst geworden, mooie kleuren!