Zeeland

23 oktober 2017 - Lewedorp, Nederland

Het vertrouwde visplekje in Nyborg, Denemarken, konden we niet overslaan en zijn daar een paar dagen geweest.

In Duitsland ook enkele plaatsen bezocht waarna we weer in Nederland aankwamen.

Familie en vrienden bezocht en nu terug in Zeeland, thuis!

Ook  deze reis was weer erg mooi door de vele contacten onderweg, schitterende natuur en geschiedenis.

1. Ingrid van Kaam:
    23 oktober 2017
    Wat een prachtige foto's. Zeker die van het auto kerkhof. Een Walhalla voor mensen die nog een opknappertje zoeken.
    Nu weer wennen aan het ritme hier in Nederland en nagenieten van deze prachtige reis met prachtige natuur en inderdaad ook veel geschiedenis.
  2. Matty en Gerard:
    23 oktober 2017
    Fijn weer terug te zijn in het Zeeuwse. nagenietend van de mooie reis met weer bijzondere ontmoetingen. En nu langzaam weer wennen aan het dagelijkse leven in een ruim huis en alle beslommeringen die het met zich mee brengt. Maar zeker ook weer fijn om in de vertrouwde omgeving terug te zijn.
  3. Ans:
    23 oktober 2017
    Fijn dat jullie weer heel thuis zijn
  4. Tilly & Bas:
    23 oktober 2017
    Welkom thuis, zien je vast binnenkort😀Geweldige foto's weer zeker die prachtige "sloop" foto's ❤️ daar is menig verzamelaar jaloers op 😂
  5. Peter en nel koopman:
    27 oktober 2017
    Poeh, Izak,....van Nel hoef ik nooit zoveel fotos van autos maken, maar....jij hebt meer vrijheid, zie ik wel😅. Fijn dat jullie weer gezond en wel thuis zijn. We hebben spoedig weer contact. Groet van Peter en Nel.
    Wij zijn net terug uit Limburg met de caravan, en voelde me net een wereld reiziger,...maar ja....nu is dat hele gevoel weg.😒 doei.