Noorderlicht

5 september 2017 - Skjervøy, Noorwegen

Een van de redenen om vrij laat naar Noorwegen te gaan was om meer kans te hebben om het noorderlicht te zien.  Afgelopen nacht was het helder in Skjervoy en ja hoor het noorderlicht verscheen. Schitterend om te zien.

Verder genieten we van het mooie weer. Ook leuke contacten met andere camperaars. Zo krijg je nog weer nieuwe recepten voor de zelf gevangen vis.

Morgen weer iets verder afzakken naar het zuiden.

1. Addie krijger:
    5 september 2017
    Mooie verhalen weer fijn dat jullie het noorden licht hebben gezien ik ga in december naar IJsland voor het noorden licht groetjes addie
  2. Addie krijger:
    5 september 2017
    Hoi mooie reisverhalen mooi dat jullie het noorden licht hebben gezien ik ga in december naar IJsland voor het noorden licht groetjes addie
  3. Tilly & Bas:
    5 september 2017
    Vriezertje vol vis, kanonnen wat een joekels! Mooie foto's weer ❤️ toch wel een beetje jaloers ☺️ wij gaan in oktober nog 'n weekje naar de Moesel nu is onze camper nog in Zuid Frankrijk met Joyce, Paul en Ymke we kijken uit naar de volgende update
  4. Matty en Gerard:
    6 september 2017
    Geweldig om het Noorderlicht te mogen aanschouwen. Is jullie bakpan wel groot genoeg voor al die vis? Dit is wel anders vissen dan in de Westerschelde,maar zeker zo mooi en dan ook nog in een fantastische omgeving. Wij genieten mee hoor.
  5. Wilma Gispen:
    6 september 2017
    Wat heerlijk genieten, al die prachtige foto's!!
    Zulke uitzichten vervelen niet gauw.
    Groetjes en dikke knuffel. Wilma
  6. Cisca:
    6 september 2017
    Komt op de too do list geweldig
  7. Anneke en ko:
    6 september 2017
    Hoi, ik geloof graag dat het noorderlicht mooi is om te zien. Wat fijn dat het helder was zodat jullie ervan konden genieten.
    Eerlijk: ja ben wat jaloers. Maar ik gun het jullie hoor. Ik zet het op verlanglijstje. Wie weet!! Wij gaan deze mnd nog een weekje weg groetjes tot volgende x
  8. Jan en rineke van liere:
    7 september 2017
    hallo fijn dat jullie van al dat moois mogen genieten en de foto's zijn prachtig geniet er van. wij hebben ook een fijne week in Groningen gehad. groetjes jan en rineke
  9. Ingrid van Kaam:
    7 september 2017
    Heerlijk dat jullie het Noorderlicht hebben gezien. Nog veel plezier verder.
  10. Ingrid van Kaam:
    7 september 2017
    Ik bekeek net naar jullie route op Google maps en zie dat jullie aardig aan het eiland hoppen zijn daar in het noorden.
  11. Johan en adrie:
    8 september 2017
    zo izaak dat zijn nog eens mannen! goed om te zien dat het jullie goed gaat.
    geniet verder van al dat moois!
    gr. van ons