Gamvik

26 augustus 2017 - Gamvik, Noorwegen

Als je van rust houdt is Noorwegen een prima land. De vakanties zijn hier ook voorbij. Over mooie wegen zijn we in Gamvik aangekomen.

Onderweg zagen we veel verzamelde rendieren met veel mensen aan het werk. Daar moest natuurlijk gekeken worden wat er aan de hand was. De rendieren zijn van een coöperatie en moesten ingeënt worden. Iedereen hielp mee.

Een kingcrabvisser vertelde dat er in de haven goed kingcrab gevangen kan worden, eens kijken of dat lukt vandaag. Het is hier winderig en fris maar erg mooi om te kijken.

Voor de lezers wordt het misschien nogal saai al dat water maar daar houden wij nu weer van.

1. Jan en rineke van liere:
    26 augustus 2017
    Geweldig dat jullie dat allemaal hebben gezien. Precies op de goede tijd. Die meeuwen vindt ik ook leuk bij een ander in het raam. Prachtige foto's Hier alles oké Groetjes jan en rineke
  2. Peter en nel koopman:
    26 augustus 2017
    Ja, ik voel met jullie mee.
    Van die rust, ruimte en zee, en ruigheid, krijg ik nooit genoeg. Wat een gaaf landhandel station, lijkt wel western Canada. Doei
  3. Lydia smit:
    26 augustus 2017
    mooi al die rendieren en een mooie natuur
  4. Matty en Gerard:
    26 augustus 2017
    Geweldige foto's en het inenten van de rendieren is ook mooi om waar te nemen. Zo zie je nog eens wat. Zijn benieuwd of jullie ook crab vangen. Zou wel leuk zijn.
    Groetjes van Matty en Gerard
  5. Rinus & Sarie:
    26 augustus 2017
    Ook nu weer hele mooie foto's. Zo krijgen wij een heel mooi beeld van het prachtige Noorwegen.
    Groetjes
  6. Cisca:
    27 augustus 2017
    Zo die kokkemeeuw heeft flink wind tegen mooie foto's Liesbeth hier begint de zomer ook nog geloof ik. Hier is alles oké .
  7. Johan en adrie:
    28 augustus 2017
    heel mooi!!!
    we worden al rustig , alleen al om naar te kijken.
    zelfs johan

heel mooi, zelfs johan wordt er rustig van!!!
    geniet verder.
    gr. van ons
  8. Ingrid van Kaam:
    7 september 2017
    Prachtige foto's hoor. Die elanden zijn mooi zeg. Ook die winkel vol met antiek, prachtig.
  9. Maartje de Vries:
    8 september 2017