Helgelandsbrug

16 september 2017 - Helgelandsbrua, Noorwegen

Onder de Helgelandsbrug is een goede vis-en overnachtingsplaats. Er staat altijd nog wel een camperaar. Het is luxe eten hier: geregeld verse krab!

De Poolcirkel zijn we weer voorbij. Over het algemeen hebben we goed weer. De zon heeft nog veel kracht zodat de verwarming in de camper maar even aan moet. Geregeld zetten we de deur open omdat 24 graden toch iets te veel is. We hebben begrepen dat het in NL nogal aan de natte kant is dus nog geen reden om naar huis te gaan.

De herfstkleuren komen eraan en gaan we daar eens van genieten.

1. Tilly & Bas:
    16 september 2017
    Dat ziet er weer super uit! Lekker hoor, hier net voor 't eerst de kachel aangezet! Heb 'n hekel aan kou ☺️ Hier veel heeeeeeel veel regen gevallen de laatste weken het land staat blank 😔💦 groetjes uut Lewedurp
  2. Jan Kloosterman:
    Als het daar in de zon 24 graden is zou ik daar nog even blijven! 👍🏻
  3. Jan en rineke van liere:
    16 september 2017
    hoi ongelofelijk dat jullie zulk mooi weer hebben. Hier in 9 dagen 140mm geregend dus dat is behoorlijk nat leuke foto's weer vooral van die brug wat spectaculair. Genie er nog van want voor je het weet is het weer voorbij gr jan en rineke
  4. Anneke en ko:
    17 september 2017
    Idd. Erg nat hier. Nu schijnt de zon en is 16.4 graden in souburg. Groot gelijk dat je daar blijft met die temp. Wat een geweldige brug. Het luxe eten krab e.d is heerlijk is iedere dag op een andere manier te bereiden dus lekker van genieten. Maak volgende x foto van de klaargemaakte krab! 😂😂
  5. Jan Witsel:
    18 september 2017
    Dat gaat goed daar! mooie vis! zit je vriezer al vol? een beetje krab kan je altijd meenemen! dat lussen we hier ook wel.
  6. Ans:
    19 september 2017
    Fijn dat weer zo goed is en lekker genieten
  7. Anja Krijger:
    21 september 2017
    Nog steeds goed weer daar. Liggen er tussen al die verschillende fjorden bruggen of moet je met de boot over?
  8. Maartje de Vries:
    3 oktober 2017
    Weer prachtig, we mogen weer meegenieten!
  9. Ingrid van Kaam:
    23 oktober 2017
    Ik loop een beetje achter met lezen maar doe vandaag een inhaal slag.