Reacties

Maartje de Vries prachtig daar en prachtige mensen! 13 aug. '15
Ko en Anneke Plov is het nationale gerecht van Oezbekistand kan… 13 aug. '15
Ko en Anneke Wat fijn om te lezen dat alles vrij snel verloopt.… 13 aug. '15
Dirk en marianne Hallo Liesbeth en Izaak 12 jaar was ik ook ik Kirchistan… 13 aug. '15
Angela Liesbeth. Zou zo graag jou es in zo n roze zwemband… 13 aug. '15
Лариса РОССИЯ vrijheid? 10 aug. '15
Lydia hoi met Lydia het zijn weer mooie foto,s ja het is… 9 aug. '15
Bella Prachtig om jullie zo te kunnen volgen, vertelde het… 9 aug. '15
Maartje de Vries Ha ha, leuke foto! Wat een uitgestrektheid, jullie… 8 aug. '15
Jan Witsel Mooi al die uitnodigingen! komen ze allemaal een keer… 8 aug. '15
Johan en adrie heej luitjes wat zijn jullie al ver en maak je leuke… 8 aug. '15
Dirk en marianne Hallo Liesbeth en Izaak Ik merk wel dat je veel moet… 8 aug. '15
Tilly & Bas Wat een reis en wat een landen bezoeken jullie. Gelukkig… 7 aug. '15
Matty en Gerard Hoi luitjes, Met de visums loopt het toch iedere keer… 7 aug. '15
Cisca he buuf geniet van de trip 7 aug. '15
Anja Weer erg leuke foto's. Eenzame natuur, wat is… 4 aug. '15
Dirk en marianne mooi jullie belevenissen te lezen, Dirk is intussen… 1 aug. '15
Peter en nel koopman dankje voor het verslag. wel...we hebben vanmiddag… 1 aug. '15
Jos en cobie Hoi luitjes,wat een prachtige reis zeg,om jaloers… 31 jul. '15
Simon en Nicky prachtige foto's! fijn dat jullie weer onderweg… 26 jul. '15
Bella Hoi reizigers , jullie paspoorten zullen wel vol stempels… 26 jul. '15
Peter en nel koopman machtig mooi gebied. wat een rust zal dat geven. hebben… 25 jul. '15
Maartje de Vries weer op de terugweg, goede reis! 25 jul. '15
Sapion marcel ik hoor je niet meer op de skyp of geen internet meer… 24 jul. '15
Peter en nel koopman ging zwemmen in de Stelleplas, was een buitenlands… 20 jul. '15
Dirk en marianne Mooi alle belevenissen te lezen, jullie blijven optimistisch,… 19 jul. '15
Simon en Nicky Fijn dat jullie weer onderweg zijn! Goede reis 19 jul. '15
Wilsluijk Hoi izaak &liesbeth Fijn dat alles weer in orde… 19 jul. '15
Matty en Gerard Aan de voorgaande reacties hebben we niet zo veel… 19 jul. '15
Ko en Anneke Zo, daar ben ik weer. Na alle hectische weken hebben… 19 jul. '15
Lydia smit hoi met Lydia en nu maar hopen dat alles goed gaat… 19 jul. '15
Maartje de Vries Wat genieten jullie toch, en wij mee door de foto's!… 15 jul. '15
Mariel Das weer us wat anders dan vissen! Ziet er "gewaagd"… 15 jul. '15
Tilly & Bas Weer mooie plaatjes geschoten! Die verkeerslichten… 15 jul. '15
Peter en nel koopman wouw...wat een machtig mooie streek. doet me denken… 15 jul. '15
Johan en adrie zo,kan isaak ook al paardrijden of was dat ter plekke… 15 jul. '15
Matty en Gerard Wederom zang en dans met mooie kostuums enz. Geweldig… 15 jul. '15
Lydia smit het is toch wel heftig zo,n reis wel bizonder dat… 14 jul. '15
Maartje de Vries wat een avonturen allemaal, maar jullie kunnen het… 13 jul. '15
Peter en nel koopman nou, nou,....jullie gaat niet alles voor de wind.… 13 jul. '15
Lydia smit hoi ik lees en kijk met verbaasing hoe het er naar… 13 jul. '15
Johan en adrie jullie maken van alles mee,hopelijk wordt alles goed… 13 jul. '15
Wilsluijk He izaak & liesbeth . Wat een pech zeg ,maar fijn… 13 jul. '15
Cisca Ja Izaak strak plan,onmisbaar in jullie geval, hoop… 12 jul. '15
Cisca Volgende camper de wielkasten wat ruimer en vrachtwagen… 12 jul. '15
Bella Van Bella dat begrijpen jullie wel he , mijn kleindochter… 12 jul. '15
Bella Wat een belevenis .een onderneming waar je moed voor… 12 jul. '15
Marianne Hoolsema Wat een belevenis , fijn dat ze altijd helpen. Wie… 12 jul. '15
Anja Wat een belevenis. En wel fijn dat de mensen zo behulpzaam… 11 jul. '15
Jan Witsel Als ik dat allemaal volg zit ik met zweet in mijn… 11 jul. '15

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende »  ...