Roemenië

19 november 2015

De Donau is de grens tussen Roemenië en Bulgarije. Eerst maar naar Boekerest geweest waar we het ontzettend grote gebouw hebben bezichtigd wat door Caucescu is gebouwd. Het is nooit door hem gebruikt. Ook het balkon wilden we zien waar hij zijn laatste toespraak heeft gehouden. Verder hebben we niet veel bekeken, het museum met de mooiste collectie was gesloten.

Nu zijn we in Brasov wat echt de moeite waard is om te bezoeken. Voor het eerst sinds lange tijd onze winterjassen aangedaan.

1. Matty en Gerard:
    Hallo,
    Al een beetje aan het verwesteren? Wat een mooie foto's zijn het weer. Hier wordt het de komende dagen ook wat kouder n.l. zo rond de 7 gr en s'nachts zo rond 4/5 gr.Het blijft overwegend droog. Het is nog steeds geweldig cultuur snuiven bij jullie. Geweldig om dit allemaal mee te mogen maken. Groetjes
  2. Peter en nel koopman:
    19 november 2015
    nou, 't is hier ook mooi, hoor! vandaag lekker wezen bomen zagen in de boomgaard. naast gerrit Spaans. en als ik te vroeg klaar ben, nou, dan neem ik een paar boompjes van Izak. die is toch nog niet thuis. haha. groet van Peter. Goede reis en behouden thuis komst.
  3. A.Kuiper:
    21 november 2015
    Brasov is zeker de moeite waard, hier waren wij ook div malen.
    Verder richting Hongarije voorbij Cluj is een aardige Camping (Eldorado),die wordt beheerd door Nederlanders uit
    Vianen .
    Hebben jullie ook het Skigebied boven Brasov bezocht?
    Goede reis verder,Gr Janny en Bert.
  4. Angela:
    25 november 2015
    Wanneer keren jullie weer huiswaarts? Nog geen heimwee? Krijgen jullie wat mee van de terreur problemen
  5. Bella:
    29 november 2015
    Volverwachting klopt ons hart , jullie weer zo thuis , mooie verhalen , je leest het als een spannend boek , gr V Bella
  6. Mariel:
    29 november 2015
    Voor onze begrippen zijn jullie nog steeds ver weg hoor. Geniet er nog maar even van, en bezorg ons ook nog wat buitenlands plezier.
    M en M.