Thuis

4 januari 2016 - Lewedorp, Nederland

Na de feestdagen met de familie doorgebracht te hebben in Belgie zijn we nu weer thuis. De kilometerstand geeft aan dat we 44.865 km hebben gereden.

Het was een fantastische reis. We zijn rijker terug gekomen door de vele ervaringen maar vooral door de gastvrijheid van zoveel mensen die ons uitnodigden en een kijkje in hun leven gaven. Heel veel dank hiervoor.

We wensen iedereen een gelukkig, gezond 2016.

1. Dirk en marianne:
    5 januari 2016
    Jullie ook, weer wennen aan een huis zonder wielen en zonder wisselend uitzicht'
  2. Matty en Gerard:
    5 januari 2016
    Fijn dat jullie weer thuis zijn na zo'n geweldige reis. Nu nagenieten van alle ervaringen en weer wennen aan het dagelijks leven in Nld. Bedankt dat we met jullie hebben mogen" mee reizen" Ook wij hebben genoten van jullie reis. Beste wensen voor 2016
    groetjes van Matty en Gerard
  3. Jo en crista:
    5 januari 2016
    Na al die vreemde plaatsnamen staat dan als laatste THUIS. ☺ We hopen dat jullie nog heel lang na mogen genieten van al die mooie herinneringen aan die geweldige reis! Ook wij hebben genoten van jullie verhalen en foto's en zo een beetje meegelift !!! DANK !
  4. Cisca:
    5 januari 2016
    welkom thuis niet verdwaald op de nieuwe afslag kom gauw de okkerneuten brengen groetjes Cisca
  5. Maartje de Vries:
    5 januari 2016
    Het was fijn jullie weer te zien en in goede gezondheid. Genoten van jullie reisverslag en mooie foto's, daar kunnen jullie nog lang van nagenieten!
  6. Hugo en Carolien:
    5 januari 2016
    Welkom thuis,wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt ,we hebben genoten van de verhalen en avonturen,en vele foto,s.Nu weer lekker genieten in je eigen huis zonder wielen,en alle ervaringen en indrukken verwerken.
  7. Henny:
    5 januari 2016
    Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn. Echt iets om dankbaar voor te zijn. Ik heb ook genoten van jullie foto's en verhalen. Bedankt dat ik mee mocht reizen. Een gezegend 2016 toegewenst van Gerard en Henny
  8. Anja Krijger:
    5 januari 2016
    Welkom thuis. Wat een afstand hebben jullie afgelegd. Ruim 1x de wereld rond over de evenaar.
  9. Jacqueline en Theo:
    5 januari 2016
    Hoi fijn dat jullie samen zo een mooie en lange reis hebt kunnen maken heel bijzonder.
    Ons in ziens ook wel voorspoedig.
    Verder een gelukkig nieuwjaar en tot ziens.
  10. Ans:
    5 januari 2016
    Fijn dat je weer veilig thuis zijn
  11. Lydia smit:
    6 januari 2016
    na een hele tijd van huis te zijn zal het weer wennen zijn maar de reis is goed verlopen en veel gezien tot ziens groeten van Lydia en Harry
  12. Mariel:
    6 januari 2016
    Hallo luitjes. Fijn dat jullie weer in de buurt zijn. Dank voor het meereizen, zo kom ik ook nog eens ergens. Tot ziens, M & M.
  13. Mischa & Daniele ten Hoope:
    6 januari 2016
    Lekker stukje gereden? Welkom thuis!
  14. Ans en Tom Schaap:
    11 maart 2016
    Hallo Liesbeth en Izaäk,
    Met veel plezier hebben wij jullie reis gevolgd via dit blog. Per toeval kwamen we op jullie verslagen terecht, omdat we ons aan het voorbereiden zijn op een reis naar Mongolie met onze omgebouwde landcruiser. We zagen reacties op jullie verslagen uit Zeeland/Baarland. En toevallig wonen wij 5 km er vandaan. Hoe toevallig. Komen/wonen jullie ook in Zeeland?
    Nu hebben wij een vraag over het verkrijgen van een visum voor Rusland. Op internet staat veel info en we begrijpen dat er ook een Letter of Invitation nodig is. Aangezien we langer dan 30 dagen in Rusland zullen zijn en minimaal 2x de russische grens zullen passeren geeft een toeristenvisum die mogelijkheid? En welke papierwinkel hebben we nodig voor de aanvraag? Voor ziektekostenverzekering een vertaald exemplaar dat we daar verzekerd zijn? Wij zitten bij CZ heb je daar ervaring mee? Voor de auto een verzekering. Kan je die aan de grens kopen of moet je dit al tonen bij de visumaanvraag? Nog andere tips of aanvullingen? Al met al nog al wat vragen. We zouden het bijzonder op prijs stellen als jullie willen reageren. Hartelijke groeten, Ans en Tom uit Oudelande.