Weer rijden!

19 juli 2015

De as was een maandag al in Ulaan Baatar maar wegens de Naadam feesten  zijn ze ervan de garage een donderdag om gegaan bij de douane. Je zou zo denken dat doen we even maar hier is even een hele dag. Vrijdag is de as vervangen.

Door Corrie zijn we vrijdags nog getracteerd op een heerlijk etentje bij de chinees.       Zaterdag regende het flink toen we vertrokken uit de stad en op sommige plekken stond de weg onder water. Er is geen waterafvoer zodat al het water naar het laagste punt stroomt.

Morgen weer de grens over naar Rusland. Het plan was om in het westen de grens over te gaan maar dan moeten we voor de 3e keer dezelfde weg nemen. Nu maar via Ulan Ude naar Kazachstan. We missen nu wel een heel mooi gedeelte van Mongolie en Russische Altai.

1. Lydia smit:
    19 juli 2015
    hoi met Lydia en nu maar hopen dat alles goed gaat als je voor de derde keer de zelfde weg zou nemen weet je wel waar je terecht komt verder een goede reis zonder pech groeten Lydia en harry
  2. Ko en Anneke:
    19 juli 2015
    Zo, daar ben ik weer. Na alle hectische weken hebben we weer wat tijd. Heb alles wel gelezen en bekeken hoor. Dat is wel jammer dat je dan een mooi gedeelte moet missen, maar je zal een keuze moeten maken. Tot op heden met wat onvoorziene mankementen ( wat ieder kan overkomen) een hele mooie reis, misschien wel mooier dan je had kunnen dromen. Geniet er nog maar een poosje van. Goede reis verder. En tot later maar weer gr, Ko en Anneke .
  3. Matty en Gerard:
    19 juli 2015
    Aan de voorgaande reacties hebben we niet zo veel meer toe te voegen. De Westerse mentaliteit is er ook bij jullie nog niet uit. Wat vandaag kan hoeft niet te wachten tot morgen. Maar daar werken ze toch iets anders.Al doen ze zeer zeker hun best. Fijn dat de camper weer in orde is en nu op naar het volgende avontuur. Goede reis en we blijven het volgen. Groetjes van Matty en Gerard
  4. Wilsluijk:
    Hoi izaak &liesbeth

Fijn dat alles weer in orde is,met zoveel lieve mensen om jullie heen,geniet daarvan en een goede reis verder.
    Groetjes liefs wil .
  5. Simon en Nicky:
    19 juli 2015
    Fijn dat jullie weer onderweg zijn! Goede reis
  6. Dirk en marianne:
    19 juli 2015
    Mooi alle belevenissen te lezen, jullie blijven optimistisch, daarom blijft het ook heerlijk om zo op avontuur te zijn.
  7. Sapion marcel:
    24 juli 2015
    ik hoor je niet meer op de skyp of geen internet meer groedjes