Winter

30 november 2015 - Baia Mare, Roemenië

Het heeft behoorlijk gesneeuwd op de hoger gelegen plaatsen. Het ziet er mooi uit.          Er is onzettend veel te zien in Roemenie. De natuur is ook erg mooi, een echt vakantieland.

Met dank voor de gratis Wifi van de Raifeisenbank konden we alles weer bijwerken.     Vandaag of morgen gaan we Hongarije in.

1. Dirk en marianne:
    30 november 2015
    Je hebt wel een mooie reis gemaakt.
    Wanneer ben je weer in Holland?
  2. Tilly & Bas:
    30 november 2015
    Super die foto's ook in dracht en dan sneeuw ❄️ super!!!! Geniet er nog maar lekker van ❤️
  3. Johan en adrie:
    30 november 2015
    dat ziet er gezellig uit,is het niet te koud s,nachts?
    fijn dat jullie nog zo genieten,en dat wij ook een beetje mee
    mogen kijken en nou op weg naar hongarije geniet ervan
    lieve groetjes van ons
  4. Ko en Anneke:
    30 november 2015
    Hoi, mooi hoor op een plaatje!! Hou niet van de winter. Dat heb ik al meer gehoord, dat het een mooi vakantieland is. Geniet er nog maar even van, voordat je in het gure stormachtige natte Nederland terug bent.. Morgen dec. De mnd dat jullie weer terug komen. Goede reis verder, en heb je foto ontvangen?? Was proberen waard. Groetjes ko en Anneke.
  5. Matty en Gerard:
    30 november 2015
    Geweldig wat een mooie winterse foto's . Sneeuw is mooi als je er niet te veel doorheen moet. Al zijn we de regen en de storm ook zat. Maar de houtkachel doet goed zijn best. Ook bij jullie zal de kachel nu wel wat hoger staan. Ook in Hongarije zullen jullie zeker nog veel mooie dingen te zien krijgen. Geniet ze en goede reis.
  6. A.Kuiper:
    2 december 2015
    Het vrolijke kerkhof in Sapanta ook nog bezocht?
    Groeten ,en goede reis verder.

Janny en Bert.
  7. Bella:
    6 december 2015
    Wat is het genieten van de prachtige verhalen en foto's , en wat verloopt jullie reis voorspoedig ,of krijgen we straks de akelige dingen te horen , wij zijn benieuwd en kijken er naar uit om jullie weer te ontmoeten ,gr Adrie ,Bella