Weer op pad.

18 juli 2017 - Staré Hobzí, Tsjechië

We zijn weer vertrokken  voor een reis naar Moskou- Moermansk - Noorwegen. Op het laatst besloten we via Tjechië en Slowakije naar Oekraïne te rijden i.p.v  door Polen.  Eind Juli mogen we pas Rusland in dus ook deze keer doen we het op het gemakje. Het is lekker warm en zijn 2 dagen op een kleine camping met zwembad geweest , lekker relaxt! Eens kijken waar we verder nog terecht komen.

1. Dirk en marianne:
    18 juli 2017
    Goede reis en mooie ontmoetingen gewenst.
  2. Wilma Gispen:
    18 juli 2017
    Klinkt goed, lekker relaxt en genieten van wat er op je pad komt. xx
  3. Addie krijger:
    18 juli 2017
    Goede reis en geniet er van dat doe je al met een camping met zwembad met deze warmte
  4. Helma:
    18 juli 2017
    Goeie reis, GENIET er van en je weet... mocht je in de buurt zijn... jullie zijn altijd welkom! <3
  5. Anneke en ko:
    18 juli 2017
    Goede reis, relax momenten gewoon inlassen. Veel plezier door de verschillende landen. Wij gaan niet via, maar direct naar Wageningen.
  6. Lydia smit:
    goede reis
  7. Lydia smit:
    goede reis Lydia en harry
  8. Anja Krijger:
    18 juli 2017
    Veel plezier. En heb je al een cache gezocht?
  9. Hugo en Carolien:
    18 juli 2017
    Goeie reis en lekker genieten,wij zitten nu nog 2 dagen aan de moezel,en dan naar huis
  10. Ingrid van Kaam:
    18 juli 2017
    Heb de link van Anja gekregen en ga jullie ook volgen hoor. Heel veel plezier .
  11. Jan de Schipper:
    18 juli 2017
    Wij wensen jullie een goede reis toe, geniet van de vrijheid, de natuur, de mensen, de cultuur en alles wat je verder tegenkomt, want met een vriendelijk woord kom je overal.
    Hartelijke groet van Jan en Engelien
  12. Anja:
    18 juli 2017
    Leuk, heel veel plezier en goede reis.
  13. Maartje de Vries:
    18 juli 2017
    Jullie zijn al weer weg, wat een wereldreizigers toch. Geniet ervan en niets breken Liesbeth!
    groetjes, Maartje
  14. Ell van opdorp:
    19 juli 2017
    Goede reis!! Geniet ervan!!
  15. Ans:
    24 juli 2017
    Weer lekker op reis geniet ervan groetjes van ons