Erg warm weertje.

21 juli 2017 - Drienovec, Slowakije

Niet alleen in Nederland was het warm, wij hebben ook een paar dagen zo'n 34 gr gehad. Erg warm! Knap dat de wandelaars de 4-daagse van Nijmegen hebben gelopen.

In Tsjechië en Slowakije moeten auto's met een gewicht boven de 3500 kg, zoals onze camper, een T-tag hebben voor de tolwegen. Die koop je bij binnenkomst van het land en lever je weer in bij een post voor de grens.  Het zou fijn zijn dat er voor heel Europa dezelfde tag kan worden gebruikt. Wij hebben geen tag gekocht en de tolwegen gemeden. Zo kom je dan ook op de mooiere plekjes.

Waar we nu wel gemak van hadden was het bel- en internettegoed wat in heel Europa gebruikt kan worden. Niet altijd snel maar het werkt.

Als alles goed gaat gaan we morgen Ukraine in. Dan zijn we weer afhankelijk van WiFi      en is het even afwachten wanneer we een berichtje kunnen plaatsen.

1. Peter en nel koopman:
    22 juli 2017
    Ik ben niet zo modern.
    Ik kan nog geen dag zonder mien wiefie.
  2. Johan en adrie:
    24 juli 2017
    fijn dat we even mee mochten rijden, wat is al dat blauw aan de kant van de weg?
    nog veel reisplezier verder: groetjes
  3. Slava Romanchikov:
    29 juli 2017
    We are glad to see you in Russia again!
  4. Anneke en ko:
    29 juli 2017
    Hoi, Idd vreemd , maar is gelukkig goed gegaan. Ja het weer zo te lezen is heerlijk.
    Hier komt de regen momenteel met bakken uit de lucht. Mooie foto's weer. Goede reis verder. Groetjes