Noorwegen

16 augustus 2017 - Bugøynes, Noorwegen

In 3 kwartier de grens over, dat ging snel. Zo zijn we in het mooie Noorwegen aangekomen. Eerst maar naar Jakobsgrenze, het uiterste puntje Noorwegen naast de grens met Rusland. Nu mogen er foto's gemaakt worden maar dat was 20 jaar geleden echt verboden!  Het is een komen en gaan van campers.

In Kirkenes lag de Hurtigruten nog aan de kade. Leuk dat we het schip nog zagen.

Met een zonnetje reden we verder over een mooie weg naar  Bugoynes. Overal is er wel water te vinden dus weer even een hengeltje uitgooien. Zolang het weer goed blijft proberen we zo noordelijk mogelijk te blijven.

1. Anneke en ko:
    17 augustus 2017
    Hoi. Dat ging snel om Rusland achter je te laten dan!! En nu Noorwegen. Allemaal weer mooi. Ik las net 14 gr goed weer voor de hengel. Hier nu 18.5 gr en regenachtig.
    Dinsdag 35 mm regen gehad. Was een beetje veel van het goede.
    Veel plezier met het voortzetten van jullie reis.
  2. Matty en Gerard:
    17 augustus 2017
    Hallo luitjes,
    De reis schiet al aardig op. Hopelijk blijft het nog even mooi weer in het Hoge Noorden, zodat jullie daar nog mooi van kunnen genieten en wij van jullie mooie beelden.
    Fijne voortzetting van jullie reis.
    groetjes van Gerard en Matty
  3. Tilly & Bas:
    19 augustus 2017
    Zo dat was maar 'n kort tripje Rusland Of lijkt dat maar zo? Hier lijkt het af en toe herfstmaar als de zon door komt dan is het weer lekker We hoeven geen tuin te sproeien nog Goede reis verder en wat waren het weer mooie foto's!!!!
  4. Jan en rineke van liere:
    20 augustus 2017
    mooie foto's geweldige reis gr jan en rineke
  5. Jan en rineke van liere:
    20 augustus 2017
    hoi ik ben voorlopig weer voor goed thuis .jullie reis is geweldig geniet ervan.gelukkig alles oke hier . we gaan voor 5 dagen naar roningen en dan 3 september gaat jan nog de ride of de roses rijgen
  6. Peter en nel koopman:
    20 augustus 2017
    Nou, mooi hoor. En, gek misschien, maar Noorwegen trekt me meer dan Rusland. Geniet er van.
    Doen wij hier ook.
    Groeten van ons uit Goes.