Richting de Amur highway.

29 april 2015 - Chita, Rusland

Het internet is soms slecht of niet aanwezig.  De foto's worden in etappe's geupload waardoor ze wel door elkaar komen te staan. In Ivolginsk het Boeddhistisch klooster bezocht. Dit is een belangrijk klooster in Rusland. We parkeerden de auto bij de oude ingang en een monnik kwam ons later, in de camper, uitnodigen om het kloosterterrein binnen te gaan.                                                                                                                               De dorpjes veranderen ook. Er zijn verschillende huizen en een verhard voetpad.         Het lanschap vinden wij ook mooi.

1. Piet leenders:
    2 mei 2015
    Eindelijk gelukt heb eindelijk de juiste link te pakken hoe gaat t met jullie we gaan nu een mnd naar Frankrijk
    gr piet en may
  2. Ko en Anneke:
    2 mei 2015
    Het blijft indrukwekkend, we blijven jullie met veel plezier volgen. Gr Ko&Anneke
  3. Peter en nel koopman:
    19 mei 2015
    i.p.v rijden op de hy-way, fietsen naar de praxis, vraagt één van die mensen/mannen: "meneer, kunt u het vinden? " ik kijk en wijs naar het ijzerdraad. (Voor veiligheidskabel-caravan). die meneer legt een arm om meschouder....ik kijk....en zie KEES !!! gaaf, leuk, gezellig. Hij geeft me jullie site/mailadres en nu....eindelijk, kan ik iets zien/lezen/horen van jullie. hart. groet van Peter