Pech

1 april 2015 - Oryol, Rusland

Afgelopen maandag ben ik, Liesbeth, toen ik uit de camper stapte gevallen. Ik zag tegelijk dat mijn pols gebroken was. Dan maar naar het dichtstbijzijnde "ziekenhuis" gereden waar de pols is gezet en gedeeltelijk in het gips gezet. Jammer genoeg mochten we geen foto's maken. Het leek net zo'n Mr Bean film maar dan met mijzelf in de hoofdrol. De röntgen foto's hebben we meegekregen . In een groter ziekenhuis zal ik wel op controle gaan.

Nu zijn we in Oryol in een hotel. Op deze manier zijn we tegelijk geregistreerd wat verplicht is.

Zo gaan we maar weer rustig verder.

1. Anja Krijger:
    Hoi ,
    Wat een pech en geen 1 april grap. Hopelijk geneest je pols goed. Veel reisgenot in Rusland. Ik hou het maar bij kaartjes sturen naar Rusland( Postcrossing).
    Groetjes Anja en Kees.
  2. Lineke:
    1 april 2015
    dat is pas echt pech, en dat aan het 'begin' van de reis..hopelijk is het niet je rechterpols?....Beterschap Ma!
  3. Jo en crista:
    1 april 2015
    Ah getsie, das niet slim! Hoop dat pijn geen vakantieplezier gaat verpesten. Hier nemen we morgen afscheid van Mark. Hij gaat naar Barendrecht. Doe voorzichtig verder maar vooral lekker doorgenieten ! Liefs uit etten leur
  4. Maartje de Vries:
    1 april 2015
    Wat vervelend, hopelijk niet teveel pijn en dat je pols goed gezet is! Nu moet Izaak alleen rijden. Beterschap en groetjes, Maartje
  5. Rogier en jeanine:
    1 april 2015
    Wat een pech zeg! Hoop dat je er niet te veel last van hebt. Beterschap!
  6. Hugo en Carolien:
    1 april 2015
    Wat een pech,hopelijk niet te veel pijn ,en hopelijk kan je de reis straks weer voortzetten. Doe rustig aan. Groetjes Hugo & Carolien
  7. Ko en Anneke:
    1 april 2015
    Hoi, een ongelukje ligt in een klein hoekje. Is wel pech hebben.
    Hoop dat je er niet veel ongemak van hebt. Blijf wel genieten,
    Neem maar een flinke borrel En zet jullie reis voorzichtig voort.
    Heel veel beterschap
  8. Ko en Anneke:
    Hoi,
  9. Matty en Gerard:
    1 april 2015
    Wel vervelend,maar een ongelukje is zo gebeurd. Zoiets komt altijd ongelegen en zeker als je zo een reis onderneemt. Maar als het goed is gezet dan is het een kwestie van tijd. Maar soms wel erg ongemakkelijk. Beterschap en even rustig aan dan maar. En verder genieten van wat jullie te zien krijgen.
    groetjes uit een stormachtig Baarland
  10. Adwin:
    1 april 2015
    "Pech" 't klonk als een mooi plekje daar, maar helaas 'k hoop dat jolder weer snel en lekker op pad kunnen in de camper. Misschien zien we jullie nog eens voor de camera
    Ziet er allemaal geweldig!
    Have fun... Gr uit Brabant
  11. Harrie en Mieke:
    1 april 2015
    Fijn om te horen dat het goed gaat,maar met je pols is minder leuk,kun je wel goed autorijden.
    Groetjes Harrrie en Mieke
  12. Sapion marcel:
    2 april 2015
    pech" maar dat komt wel goed dan moet izaak maar rijden op gemak weg groedjes lilli&marcel
  13. A.Kuiper:
    2 april 2015
    Wat een pech zeg.Erg vervelend maar, hoe dan ook: een goede
    en veilige reis gewenst.Izaak pas een beetje goed op haar. Goede
    Paasdagen.
  14. Rinus & Sarie:
    2 april 2015
    Liesbeth, wat een pech. Hopelijk heb je niet al te veel pijn.
    We hopen dat jullie blijven genieten van deze mooie reis.
    Fijne paasdagen.
  15. Henny:
    3 april 2015
    Wat jammer! Toch een fijne pasen gewenst. Ik geniet van de foto's . Hoop dat het gauw beter voelt. Henny
  16. Cindy:
    4 april 2015
    Beterschap Liesbeth. Ik hoop dat je niet al te veel pijn en hinder ervan ondervindt.
  17. Wilsluijk:
    4 april 2015
    Hoi liesbeth &izaak .

Sorry van 1april ,op die dag kreeg ik jullie bericht.
    Hopelijk geen pijn en dat je kan koken voor Izaak ,anders zelf doen Izaak .goede reis verder en geniet .
    Voorzichtig bij het opstapje .gr.l Wil.
  18. Yvonne:
    17 april 2015
    Hoi Liesbeth, hoe gaat het ondertussen met je pols? Misschien moet je er toch een liftje in laten bouwen?! ;) ;)