Kiev

28 maart 2015 - Kiev, Oekraïne

Al "hobbelend" over de mooie binnenwegen naar Kiev besloten we toch maar om de laatste 100km de M6 te nemen. Deze weg ziet er keurig uit, dus dat schoot op.            We wilden voor de 1e keer op een camping gaan staan maar helaas de camping en bijbehorend groot hotel zijn gesloten, er zijn geen gasten. Op het terrein is ook een vrachtauto parkeerplaats en daar werden we naar toe verwezen. Er loopt veel bewaking rond.  Voor de uitgang is de bushalte. Vandaag Kiev bekeken en morgen nog een dagje.

1. Ko en Anneke:
    29 maart 2015
    Dat mag toch wel een keertje. 100 km op een goede weg??? Kiev de hoofdstad, veel om te bekijken lijkt mij. Daarna Lekker door hobbelen. Geen grap bijna 1 april dan kan jullie grote droom reis beginnen.
  2. Wilsluijk:
    29 maart 2015
    Hoi isaak en liesbeth. Wij zijn bij ons mam en zien jullie blog. Hartstikke leuk! Wij wensen jullie een prachtige reis en inspirerende ontmoetingen. Groetjes van edze en lily
  3. Anja Krijger:
    29 maart 2015
    Al een voorproefje op Rusland zo te zien op te foto's.
    Groetjes
  4. Jacqueline en Theo:
    29 maart 2015
    Hoi de reis waar het om te doen is gaat langzaam maar zeker beginnen een mooie fijne en avontuurlijke reis toe gewenst.
    We zijn benieuwd.
    Groetjes.
  5. Maartje de Vries:
    29 maart 2015
    Staan jullie in ieder geval veilig!
    groetjes, Maartje
  6. Rogier en jeanine:
    30 maart 2015
    Hoi Izaak en Liesbeth,
    veel plezier, leuk jullie te kunnen volgen.
    groetjes,
    Rogier en Jeanine
  7. Karla & Heiko:
    31 maart 2015
    Hi Liesbeth & Isaac, finally made it to your blog!
    Wish we could come along!
    If you think the roads in the Ukraine are bumpy, wait till you get to Mongolia...there are no roads!
    Have a great time and be safe! Karla & Heiko