Lviv

25 maart 2015 - L'viv, Oekraïne

De grensovergang naar Ukraïne ging in een rap tempo: 45 minuten en we waren de grens over. Richting Polen was iets anders daar stond een paar km auto's te wachten. Nu zijn we in de mooie stad Lviv en het is schitterend weer.

1. Sapion marcel:
    25 maart 2015
    dat is al luuk en nu maar verder reizen en hier is het nog altijd het zelfde weer regen groetjes ma&lil
  2. Wilma Gispen:
    Nou, genieten!! Hier is het petweer.
    Gr wilma
  3. Anja Krijger:
    25 maart 2015
    De lente laat hier op zich wachten.
    Veel plezier !
    Groetjes Anja
  4. Gerard en matty:
    25 maart 2015
    Zo zie je maar, je denkt dat de grensovergang naar Rusland problemen zal geven en dan valt het alles mee. We zij ons er van bewust dat jullie niet regelmatig op internet zullen kunnen. Zeker niet als je op het platteland gaat vertoeven. Maar we blijven jullie volgen en zijn benieuwd hoe het jullie vergaat. Geniet er van en we zien weer wel wat verschijnen. Goede reis.
    Groetjes uit Baarland
  5. Henny:
    25 maart 2015
    Hallo allebei: Fijn dat alles zo goed gaat. Wij zitten nog steeds te wachten tot al de sneeuw weg is. Prachtig om al die foto's te bekijken. We wensen jullie nog veel fijne dagen. groetjes H.&G
  6. Simon en Nicky:
    Foto's zien er mooi uit, leuk om met jullie mee te reizen! Groetjes
  7. Marianne Hoolsema:
    27 maart 2015
    Hoi nou fijn dat alles goed gaat,hier ook we zijn weer thuis .groetjes