Van Oryol tot Vladimir

4 april 2015 - Vladimir, Rusland

Na ons verblijf in Oryol en na de verplichte registratie gingen we richting Moskou.                Die dag scheen de zon en zo'n 200 km onder Moskou hebben we in een dorpje overnacht. Gisteren sneeuwde het constant en op de rondweg van Moskou waren wegwerkzaamheden dus dat schoot niet erg op. In Buzhaninovo werden we hartelijk ontvangen door Aleksie en familie. ( in 2012 waren we hier ook). We werden rijkelijk voorzien van eten en na een gezellige avond lekker gaan slapen. Vandaag na het  ontbijt vertrokken en nu zijn we in de mooie stad Vladimir.

Met mijn pols gaat het redelijk, Izaäk krijgt nu kookles en alles wordt nog opgegeten.

Iedereen goede paasdagen toegewenst.

In Rusland vieren ze volgend weekend pasen.

1. Sapion marcel:
    5 april 2015
    en is izaak een goede kok en nog veel pijn liesbeth of gaat het al beter en ik mag dinsdag naar herentals voor nierdiali dat veel korter bij dan moet ik niet vroeg op staan groetjes lilll &mar
  2. Johan en adrie:
    5 april 2015
    oei sneeuw niet verwacht of toch wel?
    het is me gelukt hoop ik.
    lukt het een beetje met je pols?
    goede reis verder.
  3. Ko en Anneke:
    7 april 2015
    Hoi,luitjes. Een hartelijk ontvangst, is altijd leuk. Zodoende had Izaak vrij als tijdelijke kok. Fijn om te horen dat je pols geen complicaties geeft. Het heeft zijn tijd nodig om te herstellen. Sneeuw brrrrr!!!! Goede voortzetting van de reis. Enne lekker eten !!!!!!