Kazan

8 april 2015 - Kazan, Rusland

De weg naar Kazan was redelijk druk, veel vrachtverkeer. Er zijn mooie bewaakte parkeerplaatsen voor vrachtauto's. Meestal rijden we een dorpje in maar afgelopen nacht hebben we ook op een bewaakte P gestaan, mooi maar onrustig door komende en vertrekkende auto's. Nu staan we op een groot parkeerterrein voor het stadion en onder het Kremlin. Het Kremlin bezocht waar ook o.a. de moskee staat. Kazan is erg schoon en wat mij het meest is opgevallen: rolstoelvriendelijk. Een mooie, moderne stad met alle voorzieningen. Op de Wolga werd er nog volop op het ijs gevist.

1. M verwoerd:
    8 april 2015
    Mooie reis, zijn benieuwd naar alle reisverhalen. Hopelijk gaat alles goed met je pols. Wij zijn nu 2 mnd ook weg. grts Rob en Marianne
  2. Алексей Захаров:
    9 april 2015
    Для возможной помощи в проработке наиболее интересного и комфортного маршрута передвижения Вы можете отправить свои пожелания, предпочтения и примерный план передвижения на адрес [email protected]. или sms по телефону +79171075753, +79050232255. Мы постараемся выполнить для Вас подборку стоянок, кемпингов и достопримечательностей достойных посещения.

Om te kunnen helpen bij de uitwerking van de meest interessante en comfortabele clickstream U kunt uw wensen, voorkeuren te sturen, en een ruwe plan van de beweging in het adres [email protected]. sms of telefonisch +79171075753, +79050232255. We zullen proberen om uit te voeren voor u een selectie van parken, campings en attracties een bezoek waard.
  3. Алексей Захаров:
  4. Алексей Захаров:
    9 april 2015
    Попытался дать ссылки на фото других сайтов. Ссылки не публикуются.
  5. Hugo en Carolien:
    11 april 2015
    Wat maken jullie een prachtige reis. Veel zien en mooie foto,s. Je gaan voorspoedig. Ook leuk te zien dat jullie al een goed woordje Russisch schrijven. Kun je het ook al lezen? En begrijpen wat er staat!
  6. Ans:
    15 april 2015
    Hoi mooi dat alles zo goed gaat ik ga jullie volgen hoor groetjes Jan en Ans