Oasis

27 juni 2015 - Ulaanbaatar, Mongolië

We zijn nu bij het guesthouse Oasis waar er vanuit heel Europa gasten komen, veel motorrijders. We hebben nog het  Gorkhi-Terelj national park en het Chinggis Khaan complex bezocht. Allebei de moeite waard.

De verlenging van het visum was snel gebeurd. Daarna nog naar de ambassade van Kazachstan voor informatie over het visum. Er is een proef tot 15 juli van 15 dagen visumvrij bezoek. Het zal waarschijnlijk verlengd worden maar het is nog niet officieel bevestigd. We moeten dus toch een visum hebben wat aangevraagd is. We hopen dat we het visum maandag op kunnen halen. De aanvraagformulieren voor de verschillende visa's die we nog nodig hebben hebben we thuis al uitgeprint met de nodige kopie's van paspoort e.d (Kunnen we ze op het gemakje invullen).

1. Peter en nel koopman:
    27 juni 2015
    poeh...wat een spannend filmpje. ik zat erbij van;////ja...ja...niet zoveel gas Izaak....toe nou....jaja.... zodat Anne en Nel riepen, kom op Peter stel je niet zo aan. gelukkig dat je eruit kwam. mocht je weer vast zitten, bel even en ik kom met m'n truck. doei.
  2. Wilma Gispen:
    27 juni 2015
    Nou jullie houden het wel spannend!
    Het is nooit saai, dat is duidelijk.
  3. Dirk en marianne:
    27 juni 2015
    We lezen jullie verhalen met veel interesse.
    Fijn dat alles tot nu toe steeds goed gaat.
    Wat eenbelecemissen.
    Op 10 juli vertrekt Dirk 3 weken naar Japan.
    Veilige reis verder en we lezen mee.

H gr van ons
  4. Matty en Gerard:
    27 juni 2015
    Jullie hebben je huiswerk goed gedaan. Goede voorbereiding is belangrijk. Zijn benieuwd hoe jullie Mongolië gaan ervaren. Spannend hoor.Goede reis. Groetjes van Matty en Gerard
  5. Jan Witsel:
    27 juni 2015
    Mooi slippertje op de film! was er wat kapot omdat je nog in de garage stond? goede reis verder.
  6. Lydia smit:
    28 juni 2015
    als je in zo'n gat komt raakt je wiel wel ontwricht maar dat hoort er bij houd het spannend gelukkig dat er een garage is goede reis verder zonder pech groeten Lydia en Harry
  7. Mischa & Daniele ten Hoope:
    29 juni 2015
    Hallo collega overlanders, wat heerlijk te lezen dat jullie in Mongolië zitten. Een top prestatie! Geniet van al het moois en van het reizen in optimale vrijheid want het leven is niet meer hetzelfde na zo een ervaring... Wij blijven jullie volgen.
  8. Tilly & Bas:
    29 juni 2015
    Wat heerlijk dat er tegenwoordig computers zijn en je alles van "dichtbij" kunt meebeleven! Zeker het filmpje van het vastzitten in de modder spannend allemaal! Je Russische taal zal met sprongen vooruitgaan zo