Khabarovsk 2

22 mei 2015 - Chabarovsk, Rusland

Maandag langs de VW garage geweest voor een extra velg. De velg was niet op voorraad ook niet in Moskou en moest dan geïmporteerd worden vanuit Duitsland. De levertijd is minimaal 3 weken. Hier wachten we maar niet op, we hebben tenslotte een reserve wiel en 2 extra banden.

Het regionaal historisch museum bezocht. Een veelzijdig museum, erg mooi.

Op het instituut geweest waar de broer, dochter en moeder van Larisa werken.               Er worden onder andere nieuwe soorten planten/ bomen gekweekt op een erg groot terrein in de stad waar niet gebouwd mag worden. Een rustige mooie plek in de stad. Daarnaast liggen de volkstuinen.

De dierentuin van Khabarovsk ligt in een bosrijk gebied naast de rivier de Amur. We zijn daar ook geweest. De beren met witte V ook gezien,( jammer genoeg niet in het wild.)

1. Ko en Anneke:
    22 mei 2015
    Ja, inderdaad. 3 weken is lang, je hebt reserve, toch!!! Heb het opgezocht kon niet vinden waarom ze lange tanden hebben. Is wel bizar, ik ben gek op dierentuinen. Zijn ze echt anders dan hier??? Goede reis verder en tot horens maar weer. PS:: de pioenrozen staan er prachtig bij. Groetjes Ko en Anneke
  2. Peter en nel koopman:
    23 mei 2015
    tja...als je Izaak heet, zouk ook niet wachten, maar...als je Peter heet, en niet zo handig bent als I. ...wat moet je dan?
    leuk om weer te lezen. ben in gedachten bij jullie. Morgen doet onze Anne belijdenis van haar geloof. onze ouders, kinderen en klein kinderen komen. hebben we zin in. Hartelijke groet uit de siemenwei van de trucker.
  3. Sapion marcel:
    24 mei 2015
    heb gisteren kontakt gehad met rien hij hat goed gevangen ze zaten nu op de camp waar julie nog geweest ben 22 kappelje hele mooije groedjes
  4. Лариса РОССИЯ:
    17 juni 2015
    Мои родные,огромное спасибо вам за то,что вы показали нашим гостям из Голландии всю красоту нашего города !!!