Golubitskaya

4 oktober 2015 - Golubitskaya, Rusland

Onderweg naar Golubitskaya hadden we prima wegen. Op het land verbouwen ze veel graan. Op een gegeven moment zagen we tegen de 20 combines aan het werk! We zijn ook enkele grote rivieren over gestoken. Nu staan we aan de Azov zee, een schitterende plek. Het zal in het seizoen hier erg druk zijn. Dichtbij kan je ook nog een vulcanisch modderbad nemen, zelf slaan we dit maar over. Naast ons staat er een Russische camper, de 4e die we deze reis zien in Rusland.

1. Jo en crista:
    4 oktober 2015
    Als jullie nou ff oversteken naar antalya en doorrijden naar kemer, dan ontvangen wij jullie vanaf volgende week zondagnacht met een borrel heerljk om jullie weer eens te zien dan hihi
  2. Anja:
    4 oktober 2015
    Oh, machtig mooi om in werkelijkheid 20 combines aan het werk te zien. Geweldig. Wat een leven om zo in de natuur te mogen vertoeven. Leuk dat wij een beetje mogen mee genieten. Goede reis nog.
  3. Bella:
    5 oktober 2015
    lieve mensen , wat geniet ik steeds van de verhalen ,en wat beleven en zien jullie veel, ik ben net terug uit Gambia , was weekje weg met mijn kleindochter , heb ook wat van het land gezien maar ging meer voor mijn rust , ff de accu opladen want de laatste maanden na de val van Adrie was het wel erg zwaar , het gaat nu redelijk met hem ,iedere dag is anders , ene moment kan hij onder de arm lopen en dan weer in de rolstoel , ja een verschil met jullie onderneming, kom maar gezellig langs straks om te vertellen over jullie avontuur , gr V Bella