De Krim

11 oktober 2015

We zijn enkele dagen op de Krim geweest. We moesten met de pont over wat weer leuk was. We hebben maar een klein stukje bekeken maar waar we geweest zijn kan je wel een paar weken vakantie houden. Een paar keer op het strand gestaan en ook nog gezwommen. Nu een week later is het een stuk koeler. De ruine's en het paleis van de Khan in  Bachcisarai,  de onderzeeboot bunkers in Balaklava, de oude stad in Sevastopol en het paleis Livadya bezocht. Het was echt allemaal de moeite waard.

1. Wilma Gispen:
    11 oktober 2015
    Zo op het strand lijkt me ook wel wat, prachtig!
    alleen, mij veel te ver.
    groetjes Wilma.
  2. Matty en Gerard:
    Hoi luitjes,
    Het is weer eens iets anders dan het Rittemse strandje. Wat Let jullie om er nog even te blijven.!! Heeft het iets te maken met de geldigheidsduur van jullie visum? Geniet nog maar een tijdje. De tijd gaat toch al zo snel.We blijven jullie volgen en zijn benieuwd wat jullie nog te zien krijgen. Groetjes van Matty en Gerard
  3. Lydia:
    11 oktober 2015
    hoi ik bekeek zo die bunkers dat is niet mis wel heel bijzonder ook dat kasteel op die rots mag je wel geen hoogte vrees hebben wel heel mooi groeten van Lydia en Harry
  4. Johan en adrie:
    12 oktober 2015
    wat een mooie foto,s wat een mooie natuur,jullie houden het daar nog wel even vol.
    geniet verder op jullie verdere reis.
    groeten van johan en adrie