70e Overwinningsdag!

9 mei 2015 - Chabarovsk, Rusland

Nederland heeft bevrijdingsdag, we zijn bevrijd. Rusland heeft overwinningsdag, zij hebben overwonnen. Dit jaar alweer voor de 70e keer. Door heel het land werden we er wel aan herinnerd, overal hangen er posters. De parade hebben we niet gezien. Wel vanmiddag de stad in geweest. Het was er erg druk. Iedereen genoot van de zon. Vanavond is er vuurwerk maar dit laten we maar aan ons voorbij gaan.

1. Lydia smit:
    9 mei 2015
    hoi met Lydia jammer dat je de parade niet heb gezien dat is een heel spectakel alles maar dan ook alles precies gelijk hier op t.v te zien maar je kunt niet alles zien .Grappig jullie daar te zien bij de kapper groeten Lydia en Harry
  2. Cisca:
    12 mei 2015
    gut als je zo ver bent kan je toch wel ff om een sushi bij de bure niet bij de deze bure want dan is hij bedorven eer ik daar ben veilige KM'ters geniet er van.
  3. Sapion marcel:
    13 mei 2015
    ge moed niet plat rijden van daag gaan vissen naar westka op de geep het was mooi weer aan zee groedjes marcel en lillia
  4. Bella:
    14 mei 2015
    Hoi lieve mensen , wat maken jullie veel mee en geweldige verhalen , hoe gaat het met je pols ,kun je er weer alles mee , de fototo's zijn prachtig , ik ben benieuwd straks naar jullie verhalen , Adrie is net hersteld van een zware griep ,het is steed inleveren .maar we zien het maar vol te houden , gr V Bella
  5. Maartje de Vries:
    17 mei 2015
    Hoi Liesbeth en Izaak,
    Leuk dat jullie dat mee hebben gemaakt.
    Ik was met ons koor in Berlijn en daar waren veel Russen op motoren om de overwinning te vieren. Er werd met vlaggen gezwaaid en bloemen gelegd. Wij hebben gezongen in de Gedachtniskirche, in Potsdam en in de Berliner Dom. Het was een mooie reis. Jullie ook een goed vervolg!
    groetjes, Maartje
  6. Лариса РОССИЯ:
    17 juni 2015
    Вся Россия праздновала и даже погода в этот день в Хабаровске!!!