Сукпай

8 mei 2015 - reka Sukpay, Rusland

Het was slecht weer toen we naar Сукпай reden. Het was maar 180 km maar we deden er 4 uur over. Het dorp ligt in een mooi gebied met enkele rivieren. Na het dorp woont er niemand meer het is allemaal natuur.  Groot wild hebben we nog niet gezien toch zit het er wel. Izaäk heeft in de rivier gevist en samen met Nicolai een maal gevangen. Nog een paar keer in de banja (sauna) geweest.

1. Anja Krijger:
    Hoi,
    Hier is de lente goed doorgebroken. Alles is weer lekker groen. Zo te zien is dat waar jullie nu zijn nog niet het geval. Het lijkt me een hele onderneming om daar te reizen.
    Groetjes uit Tholen
    Anja
  2. Jo en crista:
    8 mei 2015
    Hoe groot wordt de verleiding om over te steken naar Japan ???
  3. Johan en adrie:
    8 mei 2015
    lekker een stukje meegereden en gehobbeld,gaat het goed met de hand?groetjes
  4. Matty en Gerard:
    8 mei 2015
    Fijn weer iets van jullie te vernemen. Ook fijn dat het gips eraf is en het goed is verlopen. nu maar oefenen. Geweldig dat jullie nog mensen hebben die jullie zo regelmatig opvangen en even bij kunnen kletsen. Ook bij ons lagen de boomstammen voor de deur 90 cm doorsnede en zijn nu gezaagd in reuzen damschijven 45 cm dik. Gereed om te kloven voor volgende winter. Zijn weer benieuw naar jullie volgende verhaal. Groetjes van Matty en Gerard
  5. Ans:
    9 mei 2015
    Nog gefeliciteerd fijn dat het gips eraf is
  6. Ko en Anneke:
    10 mei 2015
    Hoi, jullie reis is al vele km lang, op de kaart Japan in ver gezicht, en nu ??? Is dat een overdenking??? Jammer van de parade, moet fascinerend mooi in het echt zijn. Fijn dat alles goed is met het polsje!! Hier verder alles goed. De bouw van ons huis gaat goed vooruit. Juni wordt hoogste punt bereikt. Tot volgende keer. Liefs Ko en Anneke
  7. Лариса РОССИЯ:
    17 juni 2015
    Николай,большое спасибо за твоё русское гостеприимство!!!Спасибо,что показал гостям всю красоту нашего края!!!
  8. Лариса РОССИЯ:
    17 juni 2015
    Колечка,отдельное спасибо за то,что ты проехал 720 километров для того,что бы наши гости из Голландии попробовали самую вкусную рыбу и помылись в твоей классной бане!!!