Uzbekistan

5 september 2015 - Shahrisabz, Oezbekistan

We zijn in Uzbekistan. De grensovergang ging ongeveer zoals we het gedacht hadden. De camper werd gescand door een mooie moderne scanwagen die met zijn "scanarm" langs de camper reed. Omdat het rontgen stralen zijn moesten we uit de auto tijdens het scannen. Daarna moesten we apart door de douane, Izaäk met de camper  waar de douane met 7 man alles kwam nakijken(leeghalen) wat Izaäk erg leuk vond.  Ik werd er toch bij geroepen want  ze wilden ook de usbsticks controleren op de laptop. Fototoestel en telefoon werden ook helemaal doorgenomen. Ze waren wel aardig maar dit is de procedure. Het duurde enige tijd voordat alles gecontroleerd was en daarna werden we welkom geheten in Uzbekistan. Morgen zijn we in de mooie stad Samarkand.

1. Ko en Anneke:
    6 september 2015
    Oké. Ja als het moet. Niet moeilijk doen dan. Ja dat geloof ik gelijk dat Izaak dat leuk vindt. Maar ook hij zal geduldig toe moeten kijken. Het is niet het ergste om te overkomen. Geniet van de mooie stad. En tot later maar weer. Groetjes Ko&anneke.
  2. Lydia:
    6 september 2015
    het houd despanning er wel in zo bij de grenzen kom je zo maar niet door heen ook wel weer een veilig gevoel een goede reis groeten Lydia en harry
  3. Peter Gispen:
    6 september 2015
    Wat is het toch mooi dat Izaak het kan waarderen dat ambtenaren gewoon hun werk doen :-)
  4. Jo en crista:
    8 september 2015
    HIEPER DE PIEP HOERA.......We nemen een wodkaatje op Liesbeth vanavond fijne verjaardag daar in verweggistan