Khiva

14 september 2015 - Khiva, Oezbekistan

We staan in Khiva bij een guesthouse  schuin tegen over de ingang van de stadspoort. Er is Wifi maar gelukkig werkt de telefoonkaart weer en hebben we vrij goed internet.   Het oude Khiva is een schitterende ommuurde stad met veel museums. Eigenlijk is het een groot openlucht museum.

Het is een paar dagen rond de 40 gr geweest maar vandaag is het weer rond de 30 gr wat een stuk beter aanvoelde. s'Avonds koelt het goed af.

1. Matty en Gerard:
    14 september 2015
    Wat krijgen we weer bijzondere foto's toe gestuurd. Fijn dat jullie nog steeds zulke bijzondere plaatsen aan doen. Op deze wijze genieten wij ook een stukje mee van jullie bijzondere reis. Ga zo door.
    groetjes uit Baarland
  2. Dirk en marianne:
    14 september 2015
    Zijn jullie nu in turkmenistan of uzbekistan?
    Ik ben 11 jaar geleden in beide landen geweest
  3. Johan en adrie:
    15 september 2015
    ha die izaak en liesbeth
    wat een prachtige foto,s alweer en wat zullen jullie stof happen.
    onvergetelijk wat jullie allemaal meemaken en zien.
    geniet verder en bedankt dat wij ook mee mogen genieten.
    groetjes johan en adrie
  4. Ko en Anneke:
    16 september 2015
    Hoi, hoi, kijk dat is nog eens luxe, zo uit je bed in het openlucht museum. Moet niet gekker worden. 40 gr is te, 30 gr is lekker. Hier regent het momenteel en is het 18,2 gr. Hele mooie foto's geschoten!! Willen je daar een paar dagen blijven, of gaat de reis snel verder? We horen het wel. Verder alles goed?? Groetjes Ko & Anneke.
  5. Cisca:
    17 september 2015
    Izaak dat zijn toch wel hele kleine bootjes of is gezichts-bedrog?
    Die foto van die slang is ook gaaf, de schaduw foto lijkt hij zich meer op te richten, wat een contrast met vorige witte huisjes zo open, nu echt alles omheind heeft dat een reden. groetjes vanuit de Vlaamseweg