Dagje woestijn

17 september 2015

Na Khiva zijn we naar Moynaq gegaan dat aan het Aral meer heeft gelegen. Toch wel indrukwekkend om alleen maar zand te zien waar eerder het water was. Er liggen ook enkele boten. Het museum in Moynaq proberen te bekijken maar het was er zo donker dat we er niet veel van konden zien. Vandaag een dagje door de woestijn gereden waar we nog een grote groep kamelen zagen.

Er kwamen nog 2 Engelse fietsers langs die wel een kopje koffie en thee lustten. (Het wegrestaurant waar we voor geparkeerd stonden was gesloten). Zij gaan nog op weg naar Tadjikistan, wij gaan morgen weer naar Kazachstan.

1. Matty en Gerard:
    17 september 2015
    Weer eens wat anders om als wegrestaurant te functioneren. Deze fietsers waren net als jullie ver van huis. En dan al dat zand,even iets anders dan de duinen in Walcheren. Het zijn weer geweldige foto's.
    groetjes van Matty en Gerard
  2. Tilly & Bas:
    17 september 2015
    dat was een dagje zandhappen klinkt mooi en wederom een super ervaring rijker ❤️ de tijd vliegt voorbij zo!