Weer in Europa

8 november 2015

De Bosporus in Istanbul zijn we over en zo zijn we voor de 2e keer weer terug in Europa. We hebben tot nu toe geen land gezien waar er zoveel nieuwe en vooral goede wegen zijn als in Turkije. Ook de binnenwegen zijn meestal verhard.

Bulgarije en Roemenie zijn onze volgende landen om te bezoeken. Eens kijken hoe het daar is.

1. Matty en Gerard:
    8 november 2015
    Ook daar staat de tijd niet stil. Het zal wel een verademing zijn om weer over goede wegen te rijden al heeft het overige ook beslist zijn charme. Ook nu is het weer een beetje acclimatiseren. Maar andere culturen zijn jullie inmiddels niet vreemd. Geniet ervan. Wij doen het door jullie verhalen en foto's.
  2. Tilly & Bas:
    8 november 2015
    De tijd vliegt voorbij! Wederom mooie plaatjes geschoten wat een prachtige reis!
  3. Lydia:
    8 november 2015
    hoi met Lydia de binnen wegen van Roemenië is betwijfel ik ook nog hobbelig en primitief maar dat zijn je al gewend trouwens hele aparte foto''s nog veel reis plezier groeten Lydia en harry
  4. A.Kuiper:
    Liesbeth en Izaak,

Dat schiet lekker op zeg , nog 2500 km en jullie zijn weer thuis.
    Het zal even wennen zijn na een zo indrukwekkende reis.
    Maar jullie verhalen waren de moeite waard.
    Goede reis verder,
    Gr Janny en Bert.
  5. Bella:
    12 november 2015
    lieve mensen wat een prachtige verhalen en foto's , de laatste loodjes dan zijn jullie weer tuis , met veel ervaringen rijker , en levenswijsheid , veel mensen waaronder ook wij kijken uit naar jullie thuiskomst , tot gauw V Adrie en Bella
  6. Jan en rineke van liere:
    28 november 2015
    HOI NOG EVENTJES EN JE ZIJN WEER IN LEWEDORP NU GAAT HET SNEL ZWARTE PIET DAAR OOK AL GEZIEN EN DE KERSTMAN OOK AL OVER ZIEN VLIEGEN DOE VOORZICHTIG IN JULLIE LAATSTE STUKJE
  7. Bella:
    29 november 2015
    Ik zet mijn schoen vast klaar hoor ,volverwachting klopt ons hart ,