Het meer van Van.

31 oktober 2015

Vandaag eerst even langs een bandenspecialist. Er liep erg langzaam een band leeg dus dit even na laten lijken. Er bleek veel modder tussen de velling te zitten. (De band wringt nogal eens op de weg tussen de gaten door). Het was een erg mooi bedrijf.

De weg langs het meer van Van is ook erg mooi. In het meer ligt een eilandje waar een kerk opstaat. Deze kerk is bewaard gebleven. Aan de buitenkant zijn er reliëfs die stukken uit het oude testament voorstellen. We gingen ervan uit dat er geen bootjes meer zouden varen maar gelukkig was dat niet het geval.

1. Tilly & Bas:
    31 oktober 2015
    Dus ook daar kennen ze slik op de weg gelukkig was het snel op te lossen! Mooie foto's wederom ❤️ hier ook zonnig maar na 4 uur is het toch snel frisser. Goede reis verder en geniet!!!!!

Groetjes Tilly en Bas
  2. Dirk en marianne:
    31 oktober 2015
    11 jaar geleden ben ik op dit eiland geweest.
  3. Ko en Anneke:
    1 november 2015
    Hoi, dat bedrijf ziet er idd mooi en verzorgd uit. Gelukkig dat het maar slik was. En snel verholpen kon worden. Mooie foto's, De kerk heeft wel een mooie bouw. Fijn dat je daar nog naar binnen kon. Goede voortzetting van de reis, en tot lezend maar weer . Liefs Ko en Anneke
  4. Matty en Gerard:
    1 november 2015
    Ook nu hebben jullie weer geluk dat het bootje nog vaarde. Jullie zijn Inmiddels echte Cultuur barbaren. Ook met de band zat het gelukkig weer mee. Geen wonder dat er wel eens iets uit het spoor loopt als je zoveel slechte wegen tegen komt. Nog veel reis plezier de komende tijd. Groetjes uit een zonnig Baarland
  5. Wilma Gispen:
    1 november 2015
    Prachtige luchten en heerlijk uitzicht met dat water. Hier heb ik bijna alleen maar mist gezien dus jullie doen dat beter. Groetjes x wilma
  6. Johan en adrie:
    2 november 2015
    ja weer mooi daar,maar wij hebben het gevoel dat jullie toch al weer dicht bij huis zijn.
    geniet verder van jullie mooie reis.
    liefs johan en adrie
  7. Jan en rineke van liere:
    7 november 2015
    de foto's weer erg mooi de luchten weer strak blauw prachtig allemaal . Heet het daar slik of modder of blubber een zootje dus. Geniet van jullie reis want het is maar even meer de tijd zal nu wel vliegen tot ziens