Vertrek

1 maart 2015 - Rijsbergen, Nederland

Eindelijk vertrokken. Met enkele kilo's aan kaarten en reisgidsen bij ons moet het wel lukken om de weg te vinden naar het verre oosten van Rusland en de andere landen.

1. Ko en Anneke:
    1 maart 2015
    1 maart zal nog lang in jullie geheugen gegrift staan !!!!
    Vele kilometers voor de boeg, ogen en oren tekort om alles te horen en te zien wat jullie gaan tegen komen..
    Met een mooi zonnetje gaan jullie een mooi avontuur tegemoet.
  2. Jacqueline en Theo:
    1 maart 2015
    Een heel goede reis!!! We volgen jullie belevenissen.
  3. Slava Romanchikov:
    1 maart 2015
    We wish you a good trip !!! And we are waiting for you!!!
  4. Jo en crista:
    1 maart 2015
    150 kilometer in 2 dagen...... nog 39850 kilometer te gaan.....schiet al op onwijs goede reis toegewenst
  5. Jo en crista:
    1 maart 2015
    150 kilometer in 2 dagen .......nog 39850 kilometer te gaan schiet al op onwijs goede tijd samen
  6. Sapion marcel:
    2 maart 2015
    goede reis ik zie je nog wel
  7. Sapion marcel:
    goed reis
  8. Maartje de Vries:
    2 maart 2015
    Hoi Liesbeth en Izaak, ik heb jullie reisverslag gevonden. Leuk om zo op de hoogte te blijven. Goede reis!
  9. Matty en Gerard:
    2 maart 2015
    We hadden jullie al een voorspoedige reis toegewenst. Maar nu jullie echt van start zijn gegaan doen we het nog even over. Geweldig dat jullie dit ondernemen. We wensen jullie nogmaals een voorspoedige reis, veel reisgenot en gezond weer terug met een onvergetelijke schat aan indrukken. We gaan jullie zeker volgen via deze blog. Veel geluk en voorspoed
  10. Simon en Nicky:
    3 maart 2015
    we hebben het reisblog gevonden, leuk om jullie zo te kunnen volgen! alle koelkastrestjes doen het goed hier, knuffels uit Zeeland
  11. A.Kuiper:
    3 maart 2015
    Liesbeth en Izaak,
    Jullie blogg bekeken,wij wensen jullie heel veel reisplezier,zijn benieuwd naar de komende verhalen.Ons eerste tripje zit er weer op.eind April weer ,maar wel dichter bij huis.Groeten Janny en Bert .
  12. Sapion marcel:
    4 maart 2015
    het is fijn om zo tevolgen waar je bent groetjes lilliane en marcel uit belgie
  13. Anja:
    10 maart 2015
    Hoi, wat leuk dat mogen mee genieten. Succes met de route, goede reis en veel plezier.
  14. Sapion marcel:
    22 april 2015
    ik was niet thuis toen je shapte
  15. Sapion marcel:
    26 mei 2015