Albums

3. image
  4. image
  5. Bergbeklimmers

De pont

Wil je naar de Krim dan moet je met de pont. Weer erg leuk om te doen. Nog enkele foto's van de omgeving.

25 foto’s

6. image

Livadya paleis

Het paleis was van de Romanov familie. Het is vooral bekend door de ondertekening van het Jalta akkoord door Churchill, Stalin en Roosevelt.

23 foto’s

7. image

Het Zwaluwnest

Dit kasteeltje staat wel op elke kalender van de Krim. De kerk kwamen we onderweg tegen.

7 foto’s

8. image

Balaklava

Balaklava is een gezellige havenplaats. De "onderzeeboot bunkers" hebben we bezocht.

40 foto’s

9. image

Sevastopol

De archeologische opgravingen bezocht. Op het terrein staat ook een kerk. In een struik zagen we kolibrie's van een paar cm vliegen. Wel erg moeilijk te fotograveren.

22 foto’s

10. image

Bakhchisarai

Bakhchisarai is echt de moeite waard om te bezoeken. Op een heuvel ligt er een ruine en staan er gebouwtjes van een oude stad. Er was net een filmploeg aan het filmen toen wij er liepen. Aan het pad er naar toe is een klooster. Het paleis met bijgebouwen…

55 foto’s

11. image
  12. The Motherlands calls.
  13. Boulevard.
  14. "Hobbels over de weg".
  15. image

Mizdakhan

Dicht bij Nukus ligt op een heuvel een van de oudste begraafplaatsen van Centraal Azië. Op de heuvel ernaast is een ruine van een fort.

8 foto’s

16. image

Naar Moynaq

De omgeving naar Moynaq is niet interessant. Katoenvelden en woestijn. De drooggevallen Aralzee is wel indrukwekkend.

22 foto’s

17. Straat buiten de stadsmuur.

Khiva

De ommuurde stad Khiva is schitterend. Er zijn een stuk of tien museums. Het staat ook onder Unesco. Je weet niet waar je eerst moet kijken. Er zijn wel veel souvenirkraampjes maar er wordt niet teveel aangedrongen.

76 foto’s

18. Nieuwe weg

Op weg naar Khiva

De weg was op plaatsen erg slecht maar er wordt gewerkt aan een nieuwe weg die al gedeeltelijk klaar is.

11 foto’s

19. image
  20. image

« Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende »  ...