Dresden

11 maart 2015 - Dresden, Duitsland

Het weer was nogal bewolkt vandaag in Dresden. Het blijft een hele mooie stad die we nu voor de derde keer aandoen. Jammer genoeg mochten we geen foto's maken in het mooie museum met al zijn schatten.

1. Ko en Anneke:
    12 maart 2015
    Hoi, Liesbeth en Izaak
    Fijn om weer even wat van jullie te horen, en mooie foto's te zien. Geweldig !!! Ja ook op reis gaat de was door!! Hebben je ook gehaktdag??? Ook Duitsland bijna uit op naar het volgende land. Goede reis verder, en we blijven jullie volgen. Ps. Met ons alles goed.
  2. Sapion marcel:
    13 maart 2015
    hoi liesb enizaak mooi fotos ik blijf het volgen goede reis nog marcel en lilliane
  3. Marianne Hoolsema:
    15 maart 2015
    Hoi Liebeth en Izaak,mooie foto's .
    Een goede ries verder en als ik het vergeet alvast gefeliciteerd.
    Wij gaan naar Men M en daarna het ZZeeuwse.vr gr. M EN R.
  4. Jo en crista:
    16 maart 2015
    Goedemorgen , heeft Jelenia gora net zo'n lekker zonnetje als etten leur vandaag ? Geniet nog maar een daagje van die jonge blom liesbeth, morgen behoort hij tot de oude van dagen club ...... maar eerlijk is eerlijk Izaak, je behoort tot de pittigste . Goede reis verder !
  5. Gerard en matty:
    16 maart 2015
    Hoi Luitjes,
    Hopelijk hebben jullie ook van dit mooie weer als bij ons. 12 gr en zonnig. Niet gek voor deze tijd van het jaar. We vinden het geweldig dat jullie dit doen. En zijn dan ook benieuwd naar jullie belevenissen. Fijn dat we dit mogen volgen via de blog. Izaak bij deze avlast hartelijk gefeliciteerd en neem er maar eentje namens ons. Veel reisgenot de komende tijd. groetjes
  6. Rinus & Sarie:
    Hoi Liesbeth en Izaak,
    Izaak, van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
    We wensen jullie verder nog een hele mooie reis.
    Groetjes.
  7. Mariel:
    Hallo daar,
    Uit zinspelingen en het laatste berichtje begrijp ik dat Izaak jarig is. Van Harte Gefeliciteerd, maak er een zonnige dag van en geniet van alles wat op jullie pad komt de komende tijd.
    Groetjes, m en m.
  8. Lisette en Francois:
    Hoi Izaak,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van de reis.

Groetjes Lisette en Francois
  9. Tilly & Bas:
    17 maart 2015
    Gefeliciteerd leuk om je verjaardag ver weg te vieren! Daar houden wij ook van! Helaas moet Bas nog wat jaren werken. Weer mooie plaatjes geschoten zo te zien, fijn dan kunnen wij in het Zeeuwse ook een beetje meegenieten!

Have a Nice trip
  10. Hugo en Carolien:
    17 maart 2015
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Izaak,mooie foto's, geniet van de verdere reis
  11. Wilsluijk:
    Hoi izaak liesbeth .

Van harte gefeliciteerd izaak met je verjaardag .
    Geniet van deze bijzondere dag .
    Groetjes liefs Wil .
  12. Toon en Henny:
    18 maart 2015
    Hoi Izaak en Liesbeth . wel een beetje te laat maar Izaak alsnog gefeliciteerd met je verjaardag .
  13. Pimmy en Theo:
    Hallo Izaak en Liesbeth,

Oeps..., te laat, maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag Izaak en jij natuurlijk ook Liesbeth.
    Prachtige foto 's, leuk om mee te kijken.
    Voorspoedige reis gewenst en groetjes.
  14. Adwin:
    18 maart 2015
    Nastrovje Izaäk en Liesbeth, nog van harte gefeliciteerd.
    Ziet er goed uit allemaal, geniet en mooi bly!
    Gr. Adwin
  15. Anja Krijger:
    18 maart 2015
    Hoi Izaak en Liesbeth. En Izaak nog van harte gefeliciteerd. En hoe voelt het om 65 te zijn ? Eindelijk AOW????.
    Groetjes van hier.