Reacties

Reacties 101 - 141 van 141

Naam Reactie Datum
Anneke en ko Dan hebben je een goede keuze gemaakt om naar dat… 8 aug. '17
Jan en rineke van liere mooie foto's schitterend en toch redelijk goed… 7 aug. '17
Jan en rineke van liere hallo leuk om wat van jullie te horen. hier alles… 7 aug. '17
Anneke en ko Hoi, Wat prachtig allemaal. Wat een rijkdom als je… 6 aug. '17
Tilly & Bas Mooi zeg dat we op deze manier ook mee kunnen genieten… 6 aug. '17
Peter en nel koopman Beetje verdacht, Izak. Want zulke vissen zag ik vanmorgen… 5 aug. '17
Anja Krijger En ook mooi weer zo te zien op de foto's. Leuk… 5 aug. '17
Peter en nel koopman Jaja, heb net een reactie geschreven.....blijkt dattie… 4 aug. '17
Peter en nel koopman WATIS MOSKOU MOOI! Die ondergrondse lijkt wel een… 4 aug. '17
Cisca Hoi hoi mooie reis verhalen al weer.hier vrij nat… 3 aug. '17
Rinus & Sarie Wat leuk om jullie weer op deze manier te mogen volgen.… 2 aug. '17
Johan en adrie jullie zien weer heel veel mooie dingen, en wij kunnen… 2 aug. '17
Tilly & Bas Ziet er prachtig uit daar, jammer dat het nog jaaaaaaaaren… 2 aug. '17
Maartje de Vries Wat een pracht en praal, ook die metrostations! 2 aug. '17
Matty en Gerard Fijn dat we weer mogen mee genieten van jullie mooie… 1 aug. '17
Dirk en marianne Dank voor jullie mooie verhaal, veilig weer verder.… 30 jul. '17
Lydia smit mij was de naaimachine ook opgevallen waar je zo''n… 30 jul. '17
Peter en nel koopman Wouw..heeeeel mooi. Kwou dr best naar toe, maar weet… 30 jul. '17
Tilly & Bas Wat een prachtige foto's en weer het nodige meegemaakt… 30 jul. '17
Maartje de Vries Gelijk een kerkdienst gehouden met de terreinbewaker,… 29 jul. '17
Anneke en ko Hoi, Idd vreemd , maar is gelukkig goed gegaan. Ja… 29 jul. '17
Slava Romanchikov We are glad to see you in Russia again! 29 jul. '17
Ans Weer lekker op reis geniet ervan groetjes van ons 24 jul. '17
Johan en adrie fijn dat we even mee mochten rijden, wat is al dat… 24 jul. '17
Cisca prima timmerman trucker zn huis een duivetil mocht… 24 jul. '17
Peter en nel koopman Ik ben niet zo modern. Ik kan nog geen dag zonder… 22 jul. '17
Peter en nel koopman Tjonge, wat een mooie rustige streek. Maar....eh...Izaak,… 20 jul. '17
Ell van opdorp Goede reis!! Geniet ervan!! 19 jul. '17
Maartje de Vries Jullie zijn al weer weg, wat een wereldreizigers toch.… 18 jul. '17
Anja Leuk, heel veel plezier en goede reis. 18 jul. '17
Jan de Schipper Wij wensen jullie een goede reis toe, geniet van de… 18 jul. '17
Ingrid van Kaam Heb de link van Anja gekregen en ga jullie ook volgen… 18 jul. '17
Hugo en Carolien Goeie reis en lekker genieten,wij zitten nu nog 2… 18 jul. '17
Anja Krijger Veel plezier. En heb je al een cache gezocht? 18 jul. '17
Lydia smit goede reis Lydia en harry 18 jul. '17
Lydia smit goede reis 18 jul. '17
Anneke en ko Goede reis, relax momenten gewoon inlassen. Veel plezier… 18 jul. '17