Reacties

Ingrid van Kaam Mooi. 7 sep. '17
Ingrid van Kaam Apart zeg en zo totaal anders als de houten kerken. 7 sep. '17
Ingrid van Kaam O wauw, prachtig. 7 sep. '17
Ingrid van Kaam Kabouter huisje op hoogte, die zullen geen natte voeten… 7 sep. '17
Jan en rineke van liere geweldig en jan heeft gezegd als de prei uit de vriezer… 7 sep. '17
Jan en rineke van liere hallo fijn dat jullie van al dat moois mogen genieten… 7 sep. '17
Peter en nel koopman Prachtig! Heerlijk om te zien. Je voelt je er zelf… 6 sep. '17
Anneke en ko Hoi, ik geloof graag dat het noorderlicht mooi is… 6 sep. '17
Addie krijger Mooie verhalen weer fijn dat jullie het noorden licht… 5 sep. '17
J Snepvangers Mooie pluim 5 sep. '17
Mariel Beet! knap gedaan. 5 sep. '17
Johan en adrie heel mooi!!! we worden al rustig , alleen al om naar… 28 aug. '17
Cisca Zo die kokkemeeuw heeft flink wind tegen mooie foto's… 27 aug. '17
Rinus & Sarie Ook nu weer hele mooie foto's. Zo krijgen wij… 26 aug. '17
Matty en Gerard Geweldige foto's en het inenten van de rendieren… 26 aug. '17
Lydia smit mooi al die rendieren en een mooie natuur 26 aug. '17
Peter en nel koopman Mooie fillem. Jullie kunnen mooi rustig fillemen.… 26 aug. '17
Peter en nel koopman Ja, ik voel met jullie mee. Van die rust, ruimte en… 26 aug. '17
Jan en rineke van liere Geweldig dat jullie dat allemaal hebben gezien. Precies… 26 aug. '17
Peter en nel koopman Nou, mooi hoor. En, gek misschien, maar Noorwegen… 20 aug. '17
Jan en rineke van liere hoi ik ben voorlopig weer voor goed thuis .jullie… 20 aug. '17
Jan en rineke van liere mooie foto's geweldige reis gr jan en rineke 20 aug. '17
Tilly & Bas Zo dat was maar 'n kort tripje Rusland Of lijkt… 19 aug. '17
Cisca de 1ste meloen smaakte geweldig hoop dat jullie er… 18 aug. '17
Matty en Gerard Hallo luitjes, De reis schiet al aardig op. Hopelijk… 17 aug. '17
Anneke en ko Hoi. Dat ging snel om Rusland achter je te laten dan!!… 17 aug. '17
Simon en Nicky 16 augustus, lekker in de zon op het balkon hebben… 16 aug. '17
Anneke en ko Hoi. Dank je voor het mee reizen op jullie reis. Prachtige… 12 aug. '17
Tilly & Bas Ziet er weer mooi uit, zeker het voltanken van de… 12 aug. '17
Ingrid van Kaam Vandaag weer even 'bij ' gelezen. Wat een… 12 aug. '17
Peter en nel koopman Ik denk dat die chauffeur schoolmeester is geweest.… 12 aug. '17
Anja Krijger En..heb je al op koningskrab gevist? 12 aug. '17
Maartje de Vries Wat een primitief tankstation, maar jullie konden… 12 aug. '17
Maartje de Vries Mooi hoor! 11 aug. '17
Jan en rineke van liere hallo welke anja bedoel je. 11 aug. '17
Jan en rineke van liere heel erg mooi die dolfijnen waren vast schitterend.… 11 aug. '17
Lineke Ziet er weer heel mooi uit! Leuke ervaring erbij,… 11 aug. '17
Helma Weer een leuk verhaal mer mooie foto's! Ik geniet… 10 aug. '17
Anja Weer mooi om de foto's te mogen bekijken. Veel… 10 aug. '17
Tilly & Bas Wederom een hele ervaring rijker En weer mooie foto's… 9 aug. '17
Matty en Gerard Wederom fantastische foto's en leuke video. Ga… 8 aug. '17

« Vorige 1 2 3 Volgende »