Moskou

2 augustus 2017 - Moskou, Rusland

In Moskou is zoveel te zien dat je een keus moet maken. Eerst een rondje metrostations bekijken. Ze zijn erg mooi. Daarna het Rode Plein.  Het blijft indrukwekkend, zo'n groot plein met de "sprookjes" Basiliek en Gum warenhuis.  Het historisch museum ook bezocht. Het gebouw zelf is al mooi en de collectie ook, echt de moeite van het bezoeken waard. Het Kremlin hadden we al eens uitgebreid bekeken dus nu niet bezocht.

We kregen ook nog bezoek van vrienden uit Samara wat erg leuk was. Ze waren op doorreis en er kon wel even een bezoekje af.

Vandaag vertrekken we weer uit Moskou en gaan dan richting het noorden.

1. Maartje de Vries:
    2 augustus 2017
    Wat een pracht en praal, ook die metrostations!
  2. Tilly & Bas:
    2 augustus 2017
    Ziet er prachtig uit daar, jammer dat het nog jaaaaaaaaren duurt voordat Bas pensioen heeft Lijkt me mooi om ook daar eens te kijken
  3. Johan en adrie:
    2 augustus 2017
    jullie zien weer heel veel mooie dingen, en wij kunnen vanuit onze luie stoel lekker mee-
    kijken! leuk hoor. groetjes.
  4. Rinus & Sarie:
    2 augustus 2017
    Wat leuk om jullie weer op deze manier te mogen volgen. Wij wensen jullie weer een hele mooie reis. Wij zijn net terug van onze Tour de France.
  5. Peter en nel koopman:
    4 augustus 2017
    Jaja, heb net een reactie geschreven.....blijkt dattie onder de video's is terecht gekomen. Nou, ik typ geen twee keer.
    Ik hou zowieso niet van typen, daar word. Veel te moe van. Dus als iemand mn verhaal wil lezen, dan moet je maar zoeken onder die filmpjes, en dan zie je het vanzelf. Dus, eigenlijk had het hier moeten staan, maar omdak niet van typen houd, laat ik het vandaag hoierbij en moet je het maar even dáár zoeken. Dat gaat netzo vlug, en scheelt mij een hoop werk.
    Hartelijke groet en veel plezier daar!